חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולים אסטתיים ללא ניתוח

טובים השניים מן האחד כבר אמרו חז”ל. כאשר אנחנו רוצים לתקן את פגמי הזמן טיפול אחד לא תמיד מספיק לתת לנו את התוצאה הרצוייה. שלמה המלך מדבר גם על שלושה וארבעה וזה בדיוק מה שצריך במקרים מתקדמים של הזדקנות העור

טיפול בוטוקס למניעה וטיפול בקמטי הבעיה

הזרקות בוטוקס מתאימות לעידון קמטי הזעף במצח ובין הגבות שמבגרים ומקשיחים את מראה הפנים הטיפול בבוטוקס גם יעדן ויטשטש את הקמטים באזור שמסביב לעיניים.

גם לנשים בגיל צעיר עשויים להופיע קמטי הבעה סרבניים , תלוי במימיקת הפנים ומרקם העור הטבעי. טיפול בוטוקס תקופתי יטשטש עד יעלים לחלוטין את הקמטוטים האלה ויעכב את הופעתם מחדש.

ניתן גם לבצע הרמת גבות שמעניקה אפקט של “פתיחה והרמה” באזור העיניים באמצעות הזרקת בוטוקס מקצועית ומדוייקת.

בטיפול הרמת גבות יש חשיבות מרובה למיומנות הרופא המטפל לקבלת תוצאה טבעית וסימטרית. טיפולי הבוטוקס מתאימים גם לנשים לפני גיל 40 למטרת מניעה והאטה של סימני גיל ראשונים המופיעים על עור הפנים.

טיפולים לגילאים מתקדמים

בגילאים מתקדמים יותר נוספים פגמים וסימני גיל הכוללים פגמים באיכות העור כגון קמטים עדינים ובינוניים.

אך לא רק הקמטים משווים לפנים את המראה המבוגר. גם תופעות כמו כתמים שונים הפוגעים באחידות מראה עור הפנים מוסיפה שנים למראה שלנו כמו גם איבוד נפח ויצירת שקעים הנגרמים מאיבוד טבעי של רקמת השומן שתומכת במראה עור הפנים שלנו מבפנים.

סימני גיל אלה ניתנים היום לטיפול בשיטות מתקדמות, ובשימוש בחומרים איכותיים ובטוחים ללא ניתוח וללא צורך בהרדמה.

באסטרה מדיקל פיתחנו שיטת איבחון מיוחדת ונוסחה ייחודים לבדיקה להישג תוצאות מקסימלי באמצעים שמרניים וללא ניתוח למראה צעיר יותר

את הפגמים באיכות העור הקמטוטים הקטנים אנחנו משפרים בהזרקות של חומצה היאלורונית בטוחה ואיכותית, בעלת מרקם עדין. חומצה כזו מתאימה גם לעיצוב שפתיים ולמילוי שקעים מתחת לעיניים.

כאשר יש צורך במילוי נפחים יותר גדולים ושקעים יותר עמוקים אנחנו מבצעים את הטיפול בחומצה היאלורונית מפסלת, סמיכה יותר המתאימה לטיפול בעיקר באזורים כמו עצמות הלחיים ועיצוב הסנטר.

בהתאם לאבחון הצרכים של המטופל/ת נציע גם שימוש בחומצה היאלורונית המעובה עם הידרוקסיהפטיט להזרקות מעל העצמות לעיצוב קו הלסת ועצמות הלחיים.

כל טיפולי ההזרקות הללו נותנות אפקט מיידי וללא זמן החלמה או צורך בהיעדרות מהעבודה.

טיפול בכתמים המבגרים את מראה הפנים וכפות הידיים

הטיפול בכתמים ופיגמנטציה באסטרה מדיקל מבוסס על שימוש במספר סוגי חומצות בהתאמה למצב הספציפי של המטופל. ניתו להשתמש בחומצות שונות כדי להבהיר כתמים ולהשיג מרקם יותר אחיד.

כמובן שנצטרך להעריך את גודל האזור המטופל. מדובר בחומצות פירות כגון חומצה טריכלואצטית באחוזים שונים או בחומצה גליקולית ואיתן נבצע טיפולים חד פעמיים או יותר לפי הצורך וסוג הכתם. במקרים מסויימים נמליץ גם לשלב שימוש בלייזר פרקשונלי להשגת מקרם עור אחיד יותר וזוהר.

כולנו רוצים אפקט מקסימלי בהשקעה מינמלית של זמן וכסף. הכל תלוי במצב הרקמה ואיכות העור ומשתנה מגיל לגיל. אחרי איבחון ובערכה נוכל להציע שילוב של מספר אמצעים שמרניים לשיפור לפי הצורך ולהשגת התוצאה הטובה ביותר עבור כל מטופל/ת.

באסטרה מדיקל, כל הטיפולים האסתטיים מבוצעים על ידי רופאים מומחים ברפואה פלסטית . הנסיון וההכשרה המקצועית המעמיקה שלנו מעמידה אותנו בחוד החנית של הרפואה האסתטית, רפואה איכותית ואחראית עליה אנו מקפידים.

הצוות הרפואי באטסרה מדיקל מתעדכן באופן שוטף בכל החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה האסתטית ומאמץ מתוכם באחריות את אלו שיבטיחו לך את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר.

בחג החירות ולפני הבחירות נדגיש את החירות לבחור באפשרויות המתאימות לנו יותר והשילוב בינהן.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×