חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגדלת חזה ללא שתל

הגדלת חזה ללא שתל שכיחה ויוצרת סקרנות בקרב יותר ויותר נשים, המעוניינות בהגדלת חזה אך חוששות מהכנסת שתלים לגופן. עבור אותן נשים יש בשורה: ניתן להגדיל חזה ללא שתל, באמצעות הזרקות שומן הנלקח מהמטופלת עצמה, בהליך פשוט למדי. הטכניקה של הזרקת שומן מאפשרת מילוי נפחים בגוף וכוללת גם אפשרות לעיצוב החזה – הרמה סקסית של השדיים והגדלה שלהם.

מהיכן נקבל שומן לצורך הגדלת חזה ללא שתל?

השומן לצורך הגדלת חזה ללא שתל, נלקח מאזורים בגוף בהם יש עודף שומן. תהליך לקיחת השומן מהמטופלת הוא הליך פשוט למדי ואינו כרוך בחתכים וצלקות. לתהליך הזה יש יתרון נוסף: אנו פותרים באמצעותו גם את בעיית עודפי השומן אצל המטופלת; זוהי טכניקה המעצבת שני אזורים בגוף – הגדלת החזה ועיצובו והוצאה של שומן מאזור בו קיימים עודפי שומן וגם בו ניצור מראה מחוטב ומושך. הליך שאיבת השומן מבוצע בהרדמה מקומית וטשטוש ואורכו כשעה. אם המטופלת מעוניינת להעניק לשדיים שלה נפחים גדולים יותר, ניתן לחזור על ההליך ולהוסיף נפח לאחר כשישה חודשים עד שנה.

הגדלת חזה ללא שתל למראה טבעי לגמרי • אסטרה מדיקל
הגדלת חזה ללא שתל למראה טבעי לגמרי • אסטרה מדיקל

כיצד נקלט השומן בהגדלת חזה ללא שתל?

השומן נקלט בחזה באמצעות טכניקת הזרקה של עיבוד תאי השומן הפרדתם מהדם והנוזל. לאחר העיבוד ההזרקה לחזה נעשית תוך פיזור מדויק ומטבי של תאים בודדים לתוך הרקמה שאינה רקמת השד עצמו, אלא של העור מסביב לו. הקליטה של השומן בחזה נעשית תוך ריפוי ויצירת כלי דם שמזינים את תאי השומן ושומרים על חיוניותם. נוכל במהלך מילוי השומן לתקן את צורת החזה ולתקן במידת הצורך גם הבדלים בגודל בין השדיים (אסימטריה).

למי מתאימה הגדלת החזה ללא שתל?

  • לנשים שמעוניינת בהגדלה טבעית ומתונה של החזה.
  • לנשים הסובלות ממחלות אוטואימוניות, אשר בגללן לא מומלצת הגדלת חזה עם שתלים.
  • נשים המעוניינות להוציא שתלי סיליקון ישנים בגלל קרע או התקשות ולמלא את החזה בשומן עצמי.
  • נשים שצורת החזה שלהן מעוותת או שסובלות מאסימטריה של השדיים.
  • בפגישת הייעוץ הרפואי עם המנתח הפלסטי נבדוק את ההתאמה לניתוח הרמת חזה ללא שתל בהתאם לציפיות המטופלת.

מהם יתרונות הגדלת חזה ללא שתל?

היתרון העיקרי של הגדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת הוא בקליטת שומן עצמי מגוף המטופלת. יתרון נוסף הוא שהתוצאות נשמרות לטווח ארוך.

מהם חסרונות השיטה להגדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת שומן לחזה?

החיסרון המרכזי של השיטה של גדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת שומן הוא שכ-50% מהשומן המוזרק לשד נספג ואינו נקלט. מסיבה זו אנחנו מזריקים נפחים גדולים של שומן יותר מהנפח הרצוי הסופי, כשאנחנו יודעים מראש שאת התוצאות הסופיות נראה רק לאחר מספר חודשים.

הגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית

הגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית היא פעולה חדשנית להגדלת חזה ושחזור שד. באמצעות שיטה זו ניתן הן לשחזר שדיים לאחר כריתה והן להגדיל שדיים בגופן של נשים רזות בעלות עור דק, המעוניינות בשדיים טבעיים בהן צורת השתל לא נראית. ה נשים רבות המעוניינות בהחלפת שתלים ישנים או קרועים יעדיפו שיטה זו על פני השיטות האחרות. הבטיחות והקלות של הזרקת השומן, לצד העדר החתכים, יצרו ביקוש גדול לטכניקה זו של הגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית מצד נשים המעוניינות בהגדלת חזה מינימלית טבעית ורכה, מבלי לסבול מתופעות לוואי, חתכים וסיבוכים.

הגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית מיועדת לנשים שאין להם שדיים כמעט בכלל (אחרי כריתה או בשל חוסר התפתחות מולד של השד / באזורים שעברו כוויות או פציעות). בהגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית, המנתח הפלסטי מכניס מותחן רקמות לשד המאפשר להזריק שומן לחזה בצורה הדרגתית. כאשר מתקבלת בחזה שכבה עבה יותר של השומן, המנתח הפלסטי מחליף את המותחן בשתל קבוע וקטן יותר. טכניקה זו של הגדלת חזה ללא שתל בשיטה היברידית יוצרת תוצאה יפהפייה של שד רך וטבעי, עם שכבה עבה יותר של רקמת שומן. זהו שד שנעים למגע ובמקביל בעל צורה עגולה ובולטת.

הגדלת חזה ללא שתל באסטרה מדיקל

מה כולל ייעוץ רפואי לפני הגדלת חזה ללא שתלים?

היתרון בשירות של מרכז רפואי אסטרה מדיקל מתחיל כבר בשיחת הייעוץ הרפואית עם המנתח הפלסטי שנערכת עם כל מטופלת. במהלך שיחת הייעוץ הרפואי המנתח הפלסטי מאבחן את המצב הספציפי והייחודי של המטופלת, מקשיב למטופלת ושומע על הרצונות והציפיות שלה, במטרה להתאים לה את סוג הניתוח הפלסטי שיספק מענה רפואי אסתטי אופטימלי לשד.

הייעוץ הרפואי כולל לקיחת אנמנזה והיסטוריה רפואית של המטופלת, את בדיקת המנתח הפלסטי את מידת הנפח והצניחה שך החזה. המנתח הפלסטי מתכנן את הניתוח הפלסטי להגדלת חזה ללא שתלים מבחינת מידות, מיקום הפטמה בשד, הרווח בין השדיים ומלאות הקוטב העליון של החזה. המנתח הפלסטי מבצע הערכה מדויקת של המיקום שממנו נלקח השומן מהמטופלת: עכוזים/בטן/וכמות השומן שניתן לשאוב). הרופא מדגים למטופלת מהו הצפי לגודל הסופי והסבר על הניתוח הפלסטי עצמו, הסבר על תקופת ההחלמה והביקורת.

מהן ההנחיות הרפואיות לפני ניתוח הגדלת חזה ללא שתל?

  • בדיקות דם כימיה והמטולוגיה כולל תפקודי קרישה.
  • נשים מעל גיל 30 צריכות לבצע אולטרסאונד שדיים.
  • נשים מעל גיל 40 צריכות לבצע בדיקת אק”ג.
  • נשים מעל גיל 40 צריכות לבצע בדיקת ממוגרפיה.
  • נשים מעל גיל 60 או כאלה הנחשבות מעשנות “כבדות” צריכות לבצע גם צילום חזה.
  • בדיקות נוספות בהתאם לצורך ולפי הוראות המנתחת.

מהן הכנות רפואיות ליום הניתוח להגדלת חזה ללא שתל?

  • לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים, יש להיות בצום מוחלט של 6 שעות (אסור לשתות מים).
  • מטופלות מעשנות – יש להפסיק לעשן כחודש לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים על מנת להבטיח החלמה אידיאלית.
  • לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים על המטופלת להסיר כל סוג של תכשיט ואיפור מגופה.

שאלות בנושא הגדלת חזה ללא שתל

לאיזה גודל חזה ניתן להגיע עם הגדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת שומן?

באמצעות הגדלת חזה ללא שתל על ידי הזרקות שומן לשדיים, ניתן להגדיל את הנפח של החזה במידת חזייה אחת בממוצע. השיטה בעיקרה מיועדת לנשים המעוניינות במלאות של השד באזורים מסוימים, כמו למשל בקוטב העליון, או לבצע הרחבת הקפל התת שדי.

מהי כמות השומן שניתן להזריק בפרוצדורה אחת של הגדלת חזה ללא שתל?

הכמות שהמנתח הפלסטי יכול להזריק בפעולה אחת של הגדלת חזה ללא שתל תלויה במספר גורמים. גודל השד הקיים היות ויש צורך בביצוע הזרקה של שומן לתוך נפח קיים, ולצפות שתהיה קליטה מוצלחת שלו. המשתנה המשמעותי ביותר בהגדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרק שומן הוא גודל האזור של השד הקולט את השומן. במקרים מסוימים אצל מטופלות עם שדיים קטנים במיוחד, יש צורך בשני הליכים של הגדלת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת שומן, במרווח של תשעה חודשים, כדי להגיע לגודל רצוי.

מה קורה לאחר סיום הניתוח להגדלת חזה ללא שתל?

לאחר הביצוע ניתוח הגדלת חזה ללא שתל, המטופלת מועברת לחדר התאוששות, שם צוות רפואי משגיח עליה ועוקב אחר המדדים הרפואיים ומוודא שהם תקינים עד להתאוששות מלאה. לאחר מספר שעות המנתח הפלסטי יבדוק את המטופלת ויאשר את השחרור לביתה.

האם הגדלת חזה ללא שתל כואבת?

ניתוח הגדלת חזה ללא שתל אין כאב, . פרט למחושים קלים באזור בגוף המטופלת ממנו נשאב השומן לשד. לרב, אין צורך בתרופות נוגדות כאב. באם יש צורך המנתח הפלסטי ירשום מרשם מתאים.

האם הניתוח כרוך באשפוז?

לאחר מספר שעות של התאוששות של המטופלת מהניתוח להגדלת חזה ללא שתל ולאחר בדיקת המנתח הפלסטי המטופלת בדרך כלל תשוחרר לביתה עם הנחיות מתאימות

מתי ניתן לחזור לעבודה לאחר הגדת חזה ללא שתל?

ההחלמה לאחר ניתוח הגדלת חזה ללא שתל קלה יחסית ונמשכת כ-5 ימים עד שבוע בממוצע בו המטופלת שוהה בביתה ולאחר כשבוע ובמידה והמטופלת חשה בטוב ניתן כבר לחזור לעבודה. תפרי הניתוח הם תפרים פנימיים הנמסים מעצמם, כך שאין צורך לחזור ולהסיר תפרים. לאחר שבוע מיום ביצוע הניתוח, ניתן לחזור לעבודה עם מגבלה של משאות כבדים.

האם ניתן לבצע לאחר הגדלת חזה ללא שתל, הגדלת חזה נוספת?

הגדלה נוספת של החזה שהצלחתה גדולה יותר ניתן לבצע אחרי כתשעה חודשים מהניתוח הראשוני של הגדלה חזה ללא שתל. ההצלחה הגדולה יותר והנפח הגדול יותר של השומן שנקלט מקורם בנפח של הצד שמקבל – השד שגדל בנפחו. לכן לאחר ההגדלה הראשונה יש יותר מקום להזרקה הנוספת.

האם ניתן לבצע הגדלה חזה ללא שתלים בחזה צנוח?

ניתן לבצע הזרקות שומן בחזה צנוח מעט ולקבל אפקט מלאות בשד. במקרים של צניחה והתרוקנות משמעותיים יותר של החזה, או כאשר הפטמה צנחה מתחת לקפל התת שדי, יהיה צורך גם בהרמת חזה .

האם הגדלת חזה ללא שתל מפריעה להנקה?

הרמת חזה ללא שתל באמצעות הזרקת השומן איננה נעשית לתוך רקמת השד, לשומן או לשריר ולכן ניתן יהיה להניק.

מה צריך להכין לפני הניתוח של הגדלת חזה ללא שתל?

ההכנות לפני ניתוח הגדלת חזה ללא שתל הן כמו לפני כל ניתוח חזה אחר: בדיקות דם ובירור מצב רפואי. בנוסף כדאי להכין גוזיה או חזייה כחבישה לאחר הניתוח, ומחטב לאזורי השאיבה.

ביקורת רפואית לאחר הגדלת חזה ללא שתל

תדירות פגישות המעקב הרפואי אצל המנתח הפלסטי תהיה בהתאמה בכל מקרה לגופו. המעקב אחר המטופלות שעברו הגדלת חזה ללא שתל חשוב למנתח הפלסטי כדי לעקוב אחר תהליך הריפוי ולהעריך את תוצאות ההליך.

  • כדי לבדוק את תהליך ההחלמה של המטופלת לאחר הגדלת חזה ללא שתל, תערך ביקורת מעקב אצל המנתח הפלסטי תוך מספר ימים לאחר הניתוח הפלסטי.
  • ביקורת רפואית שניה אצל המנתח הפלסטי לאחר הגדלת חזה ללא שתל תערך מספר שבועות לאחר הניתוח הפלסטי ובחודשים הראשונים לאחר
    לאחר מכן.

חשוב לזכור שתהליך הריפוי לאחר הגדלת חזה ללא שתל עשוי להימשך מספר שבועות. ייתכן שאת התוצאות הסופיות של הזרקת השומן לחזה יראו במלואן רק לאחר 3 חודשים.

מרכז רפואי אסטרה מדיקל- הגדלת חזה ללא שתל

לאסטרה מדיקל 30 שנות מוניטין של כירורגיה פלסטית בכירה, קבוצת אסטרה מדיקל הוקמה בשנת 1982 על ידי ד”ר בנימינה רוזנברג-הגן.

ד”ר ביאנקה רוזנברג-הגן בעלת ניסיון של מעל ל–30 שנה בכירורגיה פלסטית והיא עומדת בראש המרכז הרפואי אסטרה מדיקל הכוללת מנתחים פלסטיים מהמובילים בתחום. במרכז רפואי אסטרה מדיקל עורכים ניתוחים פלסטיים מגוונים לרבות הגדלת חזה ללא שתלים.

ד”ר ביאנקה רוזנברג-הגן הקימה את מרכז רפואי אסטרה מדיקל מתוך חזון להביא את הכירורגיה הפלסטית באזורינו לרמה אחרת שלא נראתה כמותה עד היום במרכזים לכירורגיה פלסטית בארץ, להעניק למטופלים חוויית טיפול חדשנית ומובילה. צוות המנתחים הפלסטיים במרכז רפואי אסטרה מדיקל מובילים את החזון של ד”ר רוזנברג-הגן קדימה, על ידי העברת הערכים בהם היא מאמינה והידע אותו היא צברה במשך שנות ניסיונותיה כמנתחת פלסטית מהמובילות בתחום.

הערכים שאנו דוגלים בהם במרכז הרפואי אסטרה מדיקל: מקצועיות, ניסיון ואמינות ללא פשרות, שקיפות מלאה לכל אורך ההליך, על מנת להגיע לתוצאה האידיאלית עבור המטופל שלנו. ליווי צמוד של המנתח הפלסטי המטפל וכן על ידי צוות המרפאה לאורך כל התהליך וכמובן לאחריו.

 

מומחי אסטרה מדיקל להגדלת חזה ללא שתלים

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

מבכירות המנתחים הפלסטיים בישראל, מומחית להגדלת חזה בשומן עצמי ללא שתלים.

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

מנתח פלסטי בכיר, מומחה להגדלת חזה בשומן עצמי ללא שתלים.

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

מנתחת פלסטית בכירה, מומחית להגדלות חזה ללא שתל

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×