חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצערת עור הפנים-כיצד פועלת השיטה?

®MyCells מגייסת תאים מסוגים שונים שמקורם בדם המטופל/ת עצמו/ה, או בתאי השומן של המטופל/ת.

תאים אלו נמצאים במרכיב (פרקציה) של הדם, המכיל פלסמה עשירה בטסיות הנקראת PRP (Platelet Rich Plasma).

PRP היא פלסמה המועשרת בטסיות דם, תאי גזע ופקטורי גידול. התאים שנמצאים בפלסמה יעודדו במקום ההזרקה התחדשות וצמיחה של השכבות התת-עוריות, תוך כדי יצירת קולגן חדש.

תהליך זה יביא לתוצאה ארוכת טווח של יצירת רקמה חדשה והתחדשות עור הפנים.

®MyCells היא שיטה המבוססת על תהליך טבעי המתקיים בגוף. לפיכך האפקט של התחדשות הנעורים, מילוי הקמטים והבאת עור הפנים למראהו ולמוצקותו כמו לפני שנים הינו תהליך שנמשך מספר חודשים.

בתהליך זה משתתפים התאים של המטופל/ת עצמו/ה, ללא חומרים זרים או חיצוניים ; עור הפנים חוזר ומתמלא באותם תאים ומרכיבים שאבדו עקב פגעי הזמן והסביבה.

התאים של המטופל/ת הם שמשחזרים את הרקמות התת-עוריות, ומשיבים את מראה הפנים שהיה לפני שנים תוך מספר חודשים. ולזה כדאי לחכות!

כיצד מבוצע הטיפול?

שיטה שהייתה מאוד פופולרית ומאוד מתוקשרת מתוך ניסיוננו מיועדת לשיפור קל באיכות העור, אבל השינוי שניתן להשיג איננו דרמטי ומיועד לנשים צעירות עד גיל 45. לאחר מכן כבר הקמטים והשינויים במרקם הם כבר גדולים מדי לאפקט זה.

ההזרקה מבוצעת על ידי שאיבה של כ – 20 סמק דם מהמטופל/ת הפרדה של הטסיות מתוך הדם והזרקה לפנים או לגב כפות הידיים. ההזרקה מבוצעת במרפאה ווהחלמה היא קצרה בתנאי שאין שטפי דם.

הצערת עור הפנים-תוצאות ארוכות טווח:

תוצאות של מאות הזרקות שנעשו בבריטניה, צרפת ויפן, מראות כי 1-3 הזרקות עוקבות שנערכו בהפרשים של בין חודש לחודשיים, יביאו את העור להתחדשות (rejuvenation). בהמשך, הזרקה של פעם בשנה/שנה וחצי תשמור על אפקט זה לאורך זמן.

הצערת עור הפנים-יתרונות

  • ®MyCells היא השיטה היחידה המאפשרת תהליכי צמיחה, גדילה ותיקון עצמי של רקמות הפנים, העפעפיים והצוואר.

  • ®MyCells היא השיטה היחידה העושה שימוש בתאים שמקורם במטופל/ת עצמו/ה (אוטולוגיים), לכן – בטיחות השימוש גבוהה, ללא סיכון לרעילות, דחייה או העברת מחלות, ללא חומרים שמקורם בבעלי חיים ועם תופעות אלרגיות נדירות ביותר.

  • ®MyCells הוא החומר היחידי הניתן להזרקה בטוחה באזורים שמסביב העיניים והצוואר

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×