חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולי אסתטיקה משלימים

טיפולי אסתטיקה בפיקוח רפואי מלא

אצלנו בקבוצת אסטרה מדיקל תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים אסתטיים המבוצעים על ידי מיטב המומחים שלנו לכירורגיה פלסטית.

הטיפולים מבוצעים בעזרת המכשור החדשני ביותר, אשר מאפשרים לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור המטופלות שלנו.

תוכלו למצוא אצלנו מגוון סוגי הזרקות וחומרים למילוי הפנים, כמו כן טיפולי לייזר שונים וכו’.

היתרון ברפואת עוד אסתטית

״היתרון ברפואת עור אסתטית הוא שהיא מוצאת פתרונות למצבים שלא ניתן לפתור במסגרת רפואת העור המה שנקרא קלאסית ומסורתית. לא לכל כתם יש משחה שעוזרת ולא לכל קמט יש פתרון במסגרת רפואת העור הרגילה ואני מוצאת שברפואת עור אסתטית אנחנו יכולים הרבה פעמים להציע פתרונות שבהחלט ישפרו את מראה העור.״

שיטת ®MyCells

פריצת דרך מדעית המגייסת מנגנונים טבעיים שקיימים בגוף למטרת חידוש הנעורים rejuvenation של עור הפנים - שיטת ®MyCells להצערת עור הפנים.

טיפול בפיגמנטציה

מהי פיגמנטציה? אילו סוגי הפרעות קיימות? ואיזה טיפולים אסטרה מדיקל מציעים לכם עבור טיפול בפיגמנטציה? הכל בעמוד הבא

קילופי PEELING

קילוף עור או פילינג היא אחת מהשיטות לשיפור איכות העור, העור יכול להפגע בגלל תהליכים שונים. פרוצדורת קילופי העור תגרום לשיפור משמעותי באיכות של מראה העור, לשיפור כתמים, קמטוטים והצערת העור.

אנטי- אייג'ינג

בשנים האחרונות ענף האנטיאייג'ינג נכנס לחיינו, תחום זה נוגע באיכות חיינו ובשינוי אורח החיים שלנו. ניתן לראות את התפתחותו המהירה של ענף האנטי אייגג'ינג ברפואה הכללית ואת תרומתו לשיפור איכות החיים.

טיפולי Fractional

סימני ההזקנות הראשונים על העור מופיעים כבר בגילאי 30 - 40, לכן אסטרה מדיקל שמחים להכיר לכם את המהפכה החדשה בעולם של טיפולןי הלייזר הרפואי - FRACTIONAL. טיפול זה נותן מענה לקמטים, כתמי שמש, כתמי גיל, צלקות אקנה ועוד..

הזרקת בוטוקס

טיפולי בוטוקס הינם טיפולים אסתטיים, תהליך זה מבוצע בהזרקה ואינו כרוך בהליך כירורגי. בשנים האחרונות הזרות הבוטוקס הפכו לאחת מהפרוצדורות השכיחות ביותר בעולם, אך לא כולם מודעים לעובדה שאת ההזרקות יש להתאים לאזורים מוגבלים בפנים...

צלקות אקנה

אקנה - מדובר באחת מהתופעות השכיחות בקרב מתבגרים. אך מה ניתן לעשות כשאר הפצעונים משאירים אחריהם צלקות? בשנים עברו בשביל להפטר מהצלקות אקנה הייתם צריכים לעבור תהליך שבוצע בחדר ניתוח. אסטרה מדיקל גאה להציג לכם את הטיפול החדש לטיפול בצלקות אקנה.

העלמת קמטים

כיום ניתן להשיב את מראה הנעורים מבלי לעבור בחדרי ניתוח. בשנים האחרונות חומרי המילוי וההזרקה השתפרו משמעותית וכיום הם בעלי עמידות גבוהה. הגורם המשמועתי לקבלת מראה טבעי הינו מימנות ההזרקה והבחירה של החומרים.

לייזר co2

אסטרה מדיקל מתרגשת להציג לכם את הבשורה האחרונה בתחום של הטיפולים האסתטיים להצערת העור ללא ניתוח! מדבור בשילוב מנצח של לייזר co2 וגלי רדיו.

מומחי ASTRA MEDICAL לטיפולי אסתטיקה משלימים

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×