חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הזרקות בוטוקס לגיל צעיר

לאחרונה הבחנו בעליה גדלה והולכת של נשים צעירות שפונות להזרקות בוטוקס. ניסינו לאבחן את הסיבות לפניות אלו. לאחר תחקיר ושאלות מכוונות לצעירות שמבקשות הזרקה הגענו למסקנה שיש חוסר ידע ואינפורמציה מוטעית הגורמת לתופעה זו.

הזרקות הבוטוקס הן הזרקות שאינן משיגות נפח או מילוי כפי שניתן לטעות ולחשוב הן מיועדות להשגה של פעילות מופחתת עד כדי חוסר פעילות של שרירי הפנים. ולכן מכוונות לחלק העליון של הפנים לאזור המצח וצידי העניים והרקות.

בגיל מבוגר יותר יש תופעה של פעילות יתר של שרירים כמו הפרוצרוס והקורוגטור במצח הגורמים למראה זעוף אלו השרירים שמופעלים כאשר אנו מתאמצים לראות בתנאים של תאורת יתר – שמש. גם השרירים שגורמים לקמטים בצידי העניים- כמו רגל של ברוז מחמירים רק בגיל מבוגר. הבוטוקס משפר קמטי זעף וקמטים בצידי העיניים שאינם קיימים מתחת לגיל 30.

רצוי לגרום להחלשת שרירים ולא לשיתוק מלא של ההבעה, ורופא מיומן יוכל למצוא את המינון הנכון להזרקה המשתנה לפי חוזק השריר ממטופל למטופל.

אפקט נוסף של ההזרקה בחלק העליון של הפנים הוא הרמת גבות צנוחות. גם כאן אין צורך בהרמה זו בגיל צעיר שם הגבות בנשים רחוקות מהעין ומורמות באופן טבעי. יש להיזהר מהזרקת יתר כדי למנוע את מבט התמיהה המלווה הזרקה מוגזמת.

השלמות והיופי מושגים רק עי ניתוח נכון של הבעיות וביצוע מדויק.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×