חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גניקומסטיה – הכן גופך לקיץ

בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים ישראלים אינם מהססים לפנות לשירותי הרפואה הקוסמטית על מנת לשפר את חזותם החיצונית, ובכך למעשה לחזק את דימויים העצמי ואת ביטחונם העצמי.

בין יתר הטיפולים האסתטיים המיועדים לגברים תוכלו למצוא: טיפולי הסרת שיער בלייזר, ניתוחים פלסטיים, טיפולי בוטוקס לגברים למטרות למילוי קמטים והעלמת קמטוטים באזור הפנים, וכמובן, ניתוחי שאיבת שומן וניתוחי גניקומסטיה המיועדים לצרכי הקטנת חזה לגבר.

מבין כל הטיפולים והניתוחים האסתטיים המוצעים לגברים, ניתוחי גניקומסטיה נחשבים לניתוח האסתטי הנפוץ והשכיח ביותר.

תוכן עיניינים:

  1. מהו ניתוח הקטנת חזה לגבר ולמי הוא נחוץ?
  2. מהן הסיבות לגשת לניתוח הקטנת חזה לגבר?
  3. על ההליך של ניתוח גניקומסטיה
  4. איפה כדאי לעשות ניתוחי הקטנת חזה לגבר?

מהו ניתוח גניקומסטיה ולמי הוא נחוץ?

ניתוח גניקומסטיה הוא למעשה הליך כירורגי המיועד למטרות הקטנת חזה לגבר והוא לגברים המתמודדים עם חזה גברי גדול המקנה להם מראה לא אסתטי ולא מטופח.

הסיבות לקיומו של חזה גברי גדול באופן קבוע הן מגוונות והן כוללות בין היתר: השמנת יתר הגומרת לכך שמצטברות רקמות שומן באזור החזה והפרעות ובעיות הורמונאליות שונות בקרב גברים הגורמות לחוסר איזון באסטרוגן.

מעבר למראה האסתטי הלא נעים לעין, חזה מוגדל בקרב גברים עלול להוות גם בעיה בריאותית המתפתחת לאורך זמן, וזאת לנוכח העובדה שחזה גדול מלווה לעיתים בתופעות לוואי הבאות לידי ביטוי בהפרעות תפקודיות של הכבד והכליות.

לצד הגורמים הפיזיולוגיים הנ”ל להופעת חזה גדול בקרב גברים, ישנם מספר גורמים חיצוניים העלולים אף הם להוביל לחזה מוגדל, לרבות, נטילת תרופות שונות, השמנה, תזונה לקויה, עישון מוגבר של מוצרי טבק שונים, צריכה מוגברת של אלכוהול ועוד.

מהן הסיבות הגורמות ליותר ויותר גברים ישראלים לעבור ניתוח להקטנת החזה?

הסיבה המרכזית בגינה יותר ויותר גברים הסובלים מחזה גדול באופן קבוע מחליטים לעבור ניתוח גניקומסטיה טמונה בעבודה שחזה גברי מוגדל מהווה מטרד אסתטי הפגוע למעשה במראה הגברי.

בעידן המודרני בו אנו חיים, קיימת מודעות רבה בקרב גברים ונשים להופעתם החיצונית, ולכן, חזה גדול בקרב גברים מלווה בתחושות של אי נוחות, דימוי עצמי נמוך וביטחון עצמי נמוך.

הפגיעה בערך העצמי של הגבר הסובל מחזה גדול, מובילה למעשה רבים מהגברים המתמודדים עם הבעיה לבחון את התאמתם לניתוחי הקטנת חזה באמצעותו הם יוכלו להרגיש שלמים ובטוחים בגופם הגברי.

חשוב לציין שחזה מוגדל עלול להוות מכשול עבור כל גבר הסובל מעודף משקל, וזאת לנוכח העובדה שגם תהליכי הרזייה בקרב גברים, אינם מפחיתים בצורה ניכרת את גודלו של החזה המוגדל.

תופעת החזה המוגדל בקרב גברים נראית היטב לעין גם במקרים של גוף מלא וגם במקרים של מבנה גוף צר, כאשר במקרים אלו, החזה המוגדל גורם לחוסר פרופורציה של מבנה הגוף.

סיבה נוספת בגינה יותר ויותר גברים המתמודדים עם חזה מוגדל, מחליטים לפנות להליך כירורגי למטרות הקטנה החזה, הינה ההשלכות הבריאותיות הנלוות לתופעה העלולות לגרום לבעיות והפרעות תפקודיות של הכבד והכליות.

חשוב לציין שניתוחי גניקומסטיה הינם ניתוחים שכיחים המתקיימים בקרב גברים רבים בעיקר בשתי תקופות חיים מרכזיות, האחת בשלהי גיל ההתבגרות והשנייה בסביבות גיל 50, כאשר המבנה ההורמונאלי של הגברים משתנה ומלווה בחלק גדול מהמקרים בצמיחה של השדיים.

חשוב לדעת: צמחיה של שד אחד יותר מהשד השני, עלול להוות חשד לגידול סרטני, ובכל אותם מקרים בהם מופיעה א-סימטריה בהיקפי החזה, חשוב לדעת לבדיקות רפואיות מעמיקות על מנת לשלול ממצאים כאלו ואחרים.

גניקומסטיה - הקטנת חזה בגברים
גניקומסטיה – הקטנת חזה לגברים

מספר מילים על ההליך הניתוחי במסגרת ניתוחי גניקומסטיה

ניתוח גניקומסטיה נכלל ברשימת ניתוחים פלסטיים המיועדים לגברים, ובדומה לכל הליך כירורגי אחר, הוא מיושם על ידי מנתחים פלסטיים המתמחים בניתוח מסוג זה.

ההליך הניתוחי מורכב מצמד פעולות המיושמות זו אחר זו, כאשר הפעולה הכירורגית הראשונה הינה כריתה של רקמת החזה הנוקשה והפעולה המשלימה הינה שאיבת עודפי השומן מאזור החזה.

ההליך הכירורגי מותאם באופן פרטני לכל מטופל ומטופל, וזאת בהתאם למספר מאפיינים אישיים כגון: גיל ומשקל ובהתאם להיקף החזה המוגדל.

במקרים מסוימים, נדרשת פעולה נוספת להשלמת ההליך הניתוחי במסגרתה מתבצע הליך של הסרת עודפי עור מאזור החזה.

  מרפאת מומחים לניתוחי גניקומסטיה

אנחנו ב-אסטרה מדיקל, מעמידים לרשותכם מוניטין של למעלה מ-30 שנה בענף הכירורגיה הפלסטית, כאשר בין יתר הניתוחים הפלסטיים המוצעים על ידינו למין החזק, תוכלו למצוא ניתוחי גניקומסטיה המיושמים על ידי מיטב המנתחים הכירורגיים הפלסטיים בישראל.

העיקרון המלווה אותנו לאורך כל הדרך.

במסגרת ניתוחי גניקומסטיה נעשה ככל הניתן לא להותיר שום סימן לאחר הניתוח, לרבות, צלקות ניתוחיות הניתנות להסתרה באמצעים פלסטיים כאלו ואחרים.

במידה וגם אתם סובלים מחזה מוגדל ומתעניינים בהליך ניתוחי להקטנת החזה, אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם צוות המומחים במרפאתנו למטרות תיאום פגישות ייעוץ במסגרתה תוכלו להיחשף לכל המידע הנחוץ לכם אודות ההליך הניתוחי. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ עם אחד מהמומחים, חייגו עכשיו: 1-800-800-806

מומחי ASTRA MEDICAL לגניקומסטיה

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×