חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניתוח לשאיבת שומן – מי צריך את זה?

עם יד על הלב, כמה דיאטות כבר עשית במהלך חייך? כמה מהן עבדו ולאיזו תקופה? כנראה שאין רבים שלא ניסו כל דיאטה אפשרית כחלק מהרצון לרזות ולהיראות מושלם.

ולאו דווקא מי ששמן באופן קיצוני או ברור, רבים מאתנו גם מי שלא מוגדר כשמן לא מרוצה לפחות מחלק אחד בגוף שלו, חלק שיכול להיות הזרועות, הירכיים, הגב, הסנטר, הבטן כמובן ומה לא… אז אם ניסיתם כבר את כל הדיאטות שבעולם, אכלתם רק חלבונים או פחמימות, לקחתם כדורי הרזייה למיניהם וכלום לא עבד, כדאי אולי שתשמעו על האופציה של שאיבת שומן.

ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח די פשוט, וכשמו כן הוא – החדרת קנולה דרך חתכים בגוף שמבוצעים לצורך הניתוח שדרכה שואבים את השומן באזור המיועד.

ישנה שאיבה קטנה באזור ספציפי המבוצעת בהרדמה מקומית, שאיבה שנחשבת קלה והיא אורכת כשעה עד שעתיים, וישנה שאיבה המוגדרת “גדולה” המבוצעת על פני שטח גדול יחסית וזו מבוצעת בהרדמה מלאה מה שאורך בדרך כלל כשלוש שעות.

לאחר הניתוח מתאוששים מספר שעות תוך קבלת משככי כאבים, ולאחר זמן קצר יחסית חוזרים לתפקוד מלא.

לאחר הניתוח

מכיוון שאת החלל ממנו שואבים את השומן ממלאים בנוזל, סביר להניח שלא תראו ירידה דרמטית במשקל שלכם עד שהנוזל ייספג מה שיכול לקחת כחודש עד שלושה חודשים.

הסיבוכים השכיחים ביותר לאחר ניתוח שאיבת שומן הם מעין שטפי דם קטנים מתחת לעור, שטפי דם הנגרמים מהחתכים מכיוון שמחת לעור נותרים חללים ריקים שאמורים להתמלא במשהו עד שהעור באזור יתכווץ. שטפי הדם הללו חולפים כשבוע שבועיים לאחר הניתוח.

כשדיאטות וספורט לא נותנים פתרון – אסטרה מדיקל

ניתוח שאיבת שומן מומלץ למי שלא הצליח לרזות באזורים מסוימים בגוף גם עם הדיאטות ואימוני הספורט.

באסטרה מדיקל תמצאו צוות מיומן ומקצועי מן השורה הראשונה בתחום, צוות שילווה אתכם משלב ההכנות לניתוח וההתלבטויות השונות ועד לביצוע הניתוח עצמו וההחלמה ממנו.

צרו עמנו קשר בהקדם ונשמח לסייע לכם בכל שאלה עד שתקבלו את כל המידע אותו אתם צריכים אודות הניתוח.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×