חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתיחת בטן – כל מה שצריך לדעת

המושג מתיחת בטן הוא שם כולל למגוון ניתוחים פלסטיים שמטרתם להיפטר מעודפי רקמות עור ושומן שהצטברו באזור הבטן. מקורם של עודפים אילו הוא בדרך כלל בהריונות או עקב ירידה גדולה במשקל והם מותירים אחריהם בטן רפויה ונפולה.

מצב זה מהווה עבור אנשים רבים פגיעה אסתטית הגורמת לירידה בדימוי העצמי ובביטחון והינו מקור לאי נוחות פיזי ולעוגמת נפש.

כמה מילים אודות ניתוחים למתיחת בטן

הפרוצדורה של ניתוח למתיחת בטן מתבצעת בהרדמה כללית ואורכה משתנה משעה אחת ועד למס’ שעות, בהתאם למורכבות הניתוח. הניתוח כולל בדרך כלל הסרת עודפי עור, מתיחה של שרירי הבטן ולעיתים גם שאיבת שומן ותיקון מיקום הטבור.

במהלך הניתוח נעשה חיתוך של השכבות השונות ותפירה שלהן. כתוצאה מכך צפויים כאבים בימים הראשונים לאחר הניתוח, במיוחד בזמן שינויי תנוחה, שיעול ותנועה. בתקופה זאת ניתן להקל על המטופל באמצעות משככי כאבים.

כמו כן במשך כשבועיים, עד להחלמה של הפצע הניתוחי, צפוי קושי בתפקוד הפיזי כתוצאה מחולשה של השרירים שנותחו. בתקופה זאת על המטופל להימנע מפעילות פיזית מאומצת על מנת שלא ליצור מתח על התפרים ולא לפגוע בתהליך ההחלמה.

ניתוחי מתיחת בטן יכולים להתמקד בחלק אחד של הבטן או להתפרס על פני מספר חלקים שלה. ניתוחי מתיחת בטן אינם ניתוחים פשוטים. ככל שהניתוח מערב חלקים נרחבים יותר של הבטן והרקמות בעומקה, מורכבותו עולה וכך גם זמן ההתאוששות וההחלמה ממנו.

כמו בכל ניתוח קיים סיכון לתופעות לוואי כגון הצטברות נוזל בחלל הבטן או פגיעה ברקמות עקב ירידה באספקת הדם אליהן. אולם ניתן כיום להפחית מאוד את הסיכון לתופעות אילו על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים כגון נקזים לימפטיים.

האם ניתוח למתיחת בטן מתאים לי?

כדי לענות על השאלה הזאת עליך לפנות למנתח פלסטי מומחה בתחום ניתוחי מתיחת בטן. התשובה לשאלה זאת איננה פשוטה והיא מחייבת הסתכלות רחבה, מאחר ובהחלטה אם לבצע ניתוח מתיחת בטן ואיזה ניתוח לבצע, מעורבים פרמטרים רבים כגון מצב בריאות כללי, תמיכה סביבתית וחוסן אישי.

איך מתבצע התהליך?

את התהליך כולו, החל מפגישת הייעוץ הראשונית, מבצע מנתח פלסטי מומחה, אליו מתלווה צוות רב מקצועי אשר קשוב לצרכיך ולרצונותיך. רק לאחר בדיקות יסודיות ובחינה מדוקדקת של כל המדדים האישיים שלך, יוכל המנתח לקבוע איזה ניתוח מתאים לך באופן אישי.

יחד איתך נבנה תכנית טיפול אופטימאלית ואתה תקבל את כל המידע הרלוונטי לך אודות הפרוצדורה הניתוחית אותה אתה עומד לעבור וההחלמה ממנה. לאחר הניתוח הרופא שלך ימשיך ללוות אותך בתהליך ההחלמה ומעקב אחר תוצאות הניתוח.

מצויינות ויחס אישי – המפתח להצלחת ניתוח מתיחת הבטן שלך

באסטרה מדיקל תוכל למצוא את מיטב הכירורגים הפלסטיים בארץ. המנתחים שלנו מהווים את חוד החנית של הרפואה האסתטית.הם מעודכנים בכל החידושים בתחום הרפואה הפלסטית ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כאשר לרשותם עומדות מרפאות מודרניות המצוידות באמצעים המתקדמים בעולם.

באסטרה מדיקל מובטח לך שהמנתח שלך ישים דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר כדי שתתקבל תוצאה אסתטית שתאפשר לך ליהנות ממראה של בטן חלקה ומהודקת, ללא צלקות בולטות או סימנים במקומות חשופים.

באמצעות ניתוחים מדויקים ועדינים ניתן למנוע מן המטופלים תהליכים מסורבלים וסבל מיותר בדרך לתוצאה המושלמת.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×