חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתיחת פנים למראה טבעי וצעיר

כולנו מתבגרים – אין (עדיין) דרך לעצור את זה. כחלק מתהליך ההתבגרות, עור הפנים שלנו מאבד מגמישותו ומתדלדל לאטו.

חלקנו חווים הטשטשות של קו הלסת ועודפי עור מציקים בצוואר. אם זה לא מספיק, עם השנים והגיל קמטי ההבעה בצדי העיניים, בין הגבות ובצדי הפה מעמיקים.

ניתוח מתיחת פנים נועד לטפל בדיוק בבעיות האלה: לשפר את מראה הצוואר, קו הלסת ואזור הלחיים ולטפל בקמטי ההבעה.

באסטרה מדיקל התוצאות נראות טבעיות לגמרי!

צוות הרופאים הבכיר באסטרה מדיקל מבטיח תוצאות מעולות שיפתיעו אתכם ואת כל מי שמכיר אתכם. במהלך ההכנה לניתוח מתיחת פנים, הרופא או הרופאה המנתחים מקבלים מהמטופל/ת תמונה שלו/ה בגיל 20.

כשהתמונה מול המנתח (נמשיך מכאן בלשון זכר, אך הפניה לשני המינים כמובן) הוא יודע מה המטרה שלו בהתבסס על המראה הייחודי של המטופל שיושב מולו.

למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים מתאים לנשים וגברים בני 40 פלוס שסובלים מצניחת עור הסנטר, הצוואר והלחיים. בשורה התחתונה – כשהקמטים מפריעים – כדאי לפנות לרופא ולהתייעץ.

יתרונות ניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים מחזיר לפנים מראה צעיר ורענן שמחזיק למשך שנים רבות. לניתוח מתיחת פנים משקל משמעותי בתפיסה העצמית שלנו, שכן הוא משפיע על האופן שבו אנחנו מוצגים בפני החברה.

הפנים שלנו הם למעשה כרטיס הביקור החשוב ביותר שלנו. הניתוח אינו מסובך וההחלמה ממנו אינה ממושכת.

הכנות לקראת ניתוח מתיחת פנים

במסגרת ההכנות לניתוח יש לבצע בדיקות דם שגרתיות ולדווח לרופא המנתח על רגישות (אם קיימת) לתרופות. אם אתם נוטלים תרופות לדילול הדם, יש להפסיק ליטול אותן כשבועיים לפני הניתוח. אם אתם מעשנים, הקפידו להימנע מכך שלושה שבועות לפני מועד הניתוח.

מהלך הניתוח

מהלך הניתוח מוחזרות רקמות הפנים (תת עור, עור, שומן, שרירי הבעה) למקומן באמצעות חתכים המסווים בקו השיער. תכונות הריפוי לצלקות אלו לרוב הינו מושלם עד שלא ניתן לזהותם.

בדרך כלל הניתוח אורך כשלוש שעות והוא מבוצע בהרדמה כללית, והתפרים מוצאים בהדרגה כחמישה ימים לאחר הניתוח. סיבוכים במהלך הניתוח אינם שכיחים ועשויים לכלול זיהומים, שטפי דם ופגישה בתחושה.

לאחר הניתוח צפויה נפיחות באזור הפנים העפעפיים והצוואר, העשויה להתגבר בימים הראשונים לאחר הניתוח ולחלוף בהדרגה. חשוב מאד להקפיד לנוח ולהימנע מפעילות גופנית בחודש הראשון לאחר הניתוח.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×