חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתכונן לניתוח מתיחת פנים?

ניתוח של מתיחת הפנים הופך את המטופל לצעיר יותר ואת מראה הפנים שלו לרענן ומעניין יותר. תהליך ההזדקנות מביא עימו צניחה של העור ויצירת תאי עור מתים ומיותרים וכמובן שאיש אינו יכול להתחמק מתהליך זה.

לכן, מי שמפריע לו המראה של עוד זקן ועודף יכול לעבור את הניתוח של מתיחת פנים ומיד לאחריו להתחיל להרגיש טוב יותר, צעיר יותר וכמובן נאה הרבה יותר.

חשוב לדעת שבניתוח של מתיחת הפנים אין התייחסות למרקם עור הפנים עצמו, שאותו ניתן לשנות ולשפר באמצעים אחרים, כגון זריקות בוטוקס.

אין שני ניתוחים של מתיחת פנים הזהים לגמרי זה לזה. לכל מטופל יש את האיזורים הספציפיים בפנים שלו ששם ישנה צניחה של העור ואלה המקומות שאליהם יש להתייחס ואותם למתוח. לכן ההכנות לניתוח ספציפיות עבור כל מטופל ומטופל.

בניתוח עצמו, כפי שמשתמע מהשם שלו, נמתחים תאי העור, השרירים הרפויים ועודפי שומן שנמצאים במיקומים אסטרטגיים נשאבים ומורחקים. לעיתים הניתוח כרוך בביצוע פעולות נוספות כגון מתיחת הצוואר, הרמת העפעפיים ועוד. השאיפה בניתוח היא, כמובן, הגעה למראה טבעי ככל האפשר של עור הפנים.

מהם שלבי ההכנה של ניתוח מתיחת פנים?

כמו לפני כל ניתוח, מכל סוג, גם בניתוח זה נפגש המנותח עם הרופא וביחד הם מחליטים כיצד יתבצע הניתוח. המטופל מסביר לרופא ומתאר באוזניו מה מפריע לו, ממה היה רוצה להיפטר וכיצד הוא שואף להיראות אחרי הניתוח.

הרופא, מצידו, נותן את חוות הדעת המקצועית שלו, בוחן דרך העיניים המקצועיות שלו איך ניתן לעזור למטופל בדרך שהכי תבטיח את שביעות הרצון המלאה שלו מהניתוח ומהמראה שלו אחרי הניתוח.

לאחר ביצוע הניתוח עצמו ניתן לשפר ו/או לשפץ את המראה החדש על ידי הבלטת השפתיים, מתיחת קמטים באיזור השפתיים או שינוי מראה האף.מי שעבר ניתוח מתיחת פנים עשוי להרגיש כמו אדם שנולד מחדש.

לא בכדי מכונה ניתוח זה בתור מתיחת נעורים וחזרה אל הנעורים, מפני שאלה התחושות שחשים המנותחים שכבר לא סובלים מהפרעה אסתטית בדמות עודפי עור ותאי שומן באיזור הפנים, שתמיד נראה וגלוי עבור כל מי שמסתכל בנו.

תוצאות מוצלחות של הניתוח עשויות לגרום למנותח המאושר להרגיש שחזר אחורה בזמן, אפילו כמה עשורים וכיום מרגיש טוב, גאה ושמח להראות את הפנים שלו בכל מקום וללא כל בושה. עבור אנשים אלה מדובר, כאמור, בתהליך הדומה לתהליך של לידה מחודשת.

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×