חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרמת פנים – face lifting

איך נוכל הגיע לתוצאות מעוררות התפעלות בדרך הקצרה ביותר?

פגישת הייעוץ אצל הפלסטיקאי/ת היא הצעד החשוב ביותר. בפגישה זו רופא מנוסה יבחן את הבעיות הספציפיות של כל מטופל/ת בכל המרכיבים היוצרים את המראה האינדיבידואלי של כל אחד מאיתנו:

מרקם העור

שכבת השומן

השרירים – צניחת רקמות

והעצם

ההזדקנות נוגעת לכל אחד ממרכיבים אלו והמראה מתאפיין במידת הפגיעה בכל אחד מהמרכיבים.

בגילאים שבין 30-40 נוכל להבחין שפרוצדורות קלות יחסית- מרפאתיות ייתנו מענה הולם למרקם לחלק מהצניחה ולאיבוד קל של הנפח.  מידה קלה של הרמה ניתן להשיג ע”י אמצעים אלו כמו בוטוקס חומרי מילוי וחוטים. אבל בגילאים ש 50 ומעלה נצטרך להשוות בין תמונות הגיל הצעיר והמצב הנוכחי ולתת מענה מתאים. חשוב להקפיד אם כך על איבחון מתאים!

הרמת הפנים או כפי שקוראים לה גם מתיחת פנים תתקן צוואר רפוי וכפול, איבוד של קו הלסת, צניחה של הלחיים ואיבוד נפח, צניחה של העפעף התחתון עם “שקיות” ומראה עייף של העיניים, צניחת הגבות והמצח.

תכנון מדויק ונכון הוא סוד ההצלחה! בתכנון נלקחים בחשבון שאיפות המטופלת כיווני המתיחה הנכונים יחד עם מרכיבים של חששות וזמן ההחלמה.

נשאף לקצר את זמן ההחלמה להשיג תוצאות ארוכות טווח (15-20 שנה) ומעל לכל מראה אסטתי וטבעי שאינו מסגיר את ביצוע הניתוח.

יש לציין שהמתיחה כוללת גם את החזרת הנפח ע”י הזרקה של שומן כמעט לכל האזורים בפנים ששם העור הופך דק ורפוי שאין מראה רענן של מרקם העור.

זהו אומנם ניתוח לכל דבר המבוצע או בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית לפי בחירת המטופלת, אבל זה איננו ניתוח קשה ואיננו ניתוח כואב פרט להרגשת המתח המתלווים למתיחה.

זמן ההחלמה הוא הבעיה העיקרית בניתוח זה וצריך לקחת בחשבון שבועיים שלושה בהם המראה הוא נפוח עם כתמים של שיטפי דם שנעלמים עם הזמן.

למי שנכונה להתאזר בסבלנות בתקופת ההחלמה נכונה הפתעה נעימה בסוף התהליך של מראה טבעי צעיר רענן מעל הכל תוצאות לטווח ארוך מאוד. בעיקרון כולן מדווחות/ם שהיו חוזרות על התהליך מחדש!

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×