חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרמת חזה ללא שתלים

תופעת הצניחה של החזה נפוצה בקרב נשים שעברו הריונות ותקופות של הנקה, נשים שעברו שינויים הורמונליים וגם נשים בעלות חזה גדול שעם השנים המשקל בשילוב ירידה בגמישות העור גורמים לחזה נפול. למנח החזה יש השפעה על תפיסת האסתטיקה של הגוף אצל נשים רבות וצניחת החזה משפיעה לרעה על תחושת הביטחון העצמי ותחושת הנשיות שלהן.

מהי הרמת חזה בשיטה המסורתית?

הגישה המסורתית לתיקון מצב של צניחת השדיים היא שימוש בשתלים כפתרון למלא ולהרים את השדיים, ניתוח הגדלת והרמת שדיים באמצעות השתלים הוא פתרון קל יחסית. אך יש גם חסרונות בניתוח הרמת חזה באמצעות שתלים. מדובר בגוף זר שלעיתים יש צורך בהחלפתו בניתוח. יש להתחשב בגודל השד, בנסיבות שהביאו לנראות שלו או ברצון המטופלת.

התוצאה באמצעות החדרת שתל לעיתים מרגישה כבדה, לא נוחה ולא אסתטית והכי חשוב לא בהכרח מה שהאישה רוצה לשדר. כמו כן, ישנו חיסרון רפואי מאחר ומחקרים מצאו כי קיים קשר ישיר בין שתלי סיליקון ללימפומה באחוזים נמוכים מהמקרים. באחוז מסוים מהניתוחים של הרמת חזה באמצעות שתלים ישנו צורך בניתוחים חוזרים במידה והשתל לא יושב במקום הנכון או כתוצאה מבעיות בקופסית.

מהי הרמת חזה ללא שתלים בשיטה המתקדמת?

במרכז הרפואי אסטרה מדיקל אנחנו מציעים פתרון חדשני וייחודי – הרמת חזה ללא שתלים, לחזה מלא ואסתטי במראה טבעי. מניסיוננו, במקרים רבים של חזה נפול אותו מבקשות המטופלות להרים, אנחנו מוצאים שיש בחזה שלהן מספיק נפח אבל הנפח נמצא בחלק הצנוח של החזה והאזור של המחשוף הוא ריק ומדולדל.

במקרים אלו סביר שהכנסת שתלים תהווה גורם מכביד אשר יגרום לחזה לצנוח יותר ולעור להיעשות דק יותר ומדולדל שהמשקל העודף ייצור עם הזמן.

עבור מצבים אלו, פתחנו המנתחים הפלסטיים של המרכז הרפואי אסטרה מדיקל שיטה ייחודית להרמת חזה ללא שתלים אשר מעצבת את החזה ונותנת תוצאות של מלאות בחלקו העליון, תוצאה הנשמרת לאורך שנים רבות. השיטה מורכבת מעיצוב החזה ע”י תפרים מיוחדים המעניקים לו צורה עגולה ומקבעים אותו בחלקו העליון לשריר הפקטוראלי. תפרים אלו גם מעצבים צורה טיפתית לחזה וגם מקבעים אותו לאורך זמן. אנחנו יוצרים עיצוב עגול ויפה בחלק העליון של השד כעין "מרפסת" המשמרת לטווח ארוך את המלאות החלק העליון של השד.

יש לציין שבשיטה זו של הרמת חזה ללא שתלים אין פגיעה כלל בחלקו הפנימי של השד. כל המבנה של השד נשאר כפי שהוא עם צינורות החלב, כלי הדם והעצבים שאינם משתנים או נפגעים, ולכן ניתן לבצעו גם בנשים צעירות בעלות מבנה שד צנוח וטובולארי. לאחר הניתוח השד יכול להמשיך ולמלא את תפקודו כאיבר יפהפה וגם אפשרויות ההנקה אינן נפגעת כלל וכלל. במקרים בהם נעשתה בעבר הגדלה והחזה צנח והתעוות, ניתן בשיטה מיוחדת לבצע הרמה זו אחרי הוצאת השתלים וזאת במקרים בהם יש מספיק נפח. במקרים עם נפח בינוני ניתן להגדיל במעט את החזה עם הזרקות שומן עצמי. במקרים בהם אין נפח ניתן להחזיר את השתל במיקום חדש מתחת לשריר ולהרים את הקפל התת שדי עם עיבוי ועיצוב צורה חדשה אלגנטית לשד.

השיטה הייחודית של אסטרה מדיקל להרמת חזה ללא שתלים הוצגה בכנס מקצועי של כירורגים מומחים ברפואה פלסטית בארץ והתקבלה באהדה ובהתלהבות.

מה כולל ייעוץ רפואי לפני הרמת חזה ללא שתלים?

היתרון בשירות של המרכז הרפואי אסטרה מדיקל מתחיל כבר בשיחת הייעוץ הארוכה והיסודית שאנו מקפידים לבצע עם כל מטופלת. במהלך שיחת הייעוץ אנו מאבחנים את המצב הספציפי והייחודי של המטופלת, שוקלים את הבעיות ומלבנים ביחד את הרצונות והשאיפות, במטרה להתאים לה את סוג הניתוח שיעניק מענה רפואי ואסתטי אופטימלי.

הייעוץ הרפואי כולל את בדיקת המנתח הפלסטי את מידת הנפח והצניחה שך החזה, תכנון הניתוח מבחינת מידות, מיקום הפטמה בשד, הרווח בין השדיים ומלאות הקוטב העליון של החזה. המנתח הפלסטי מבצע הערכה מדויקת של המיקום שממנו נלקח השומן עכוזים/בטן/וכמות השומן שניתן לשאוב). המנתח הפלסטי מדגים למטופלת מהו הצפי לגודל הסופי והסבר על הניתוח עצמו, הסבר על תקופת ההחלמה והביקורת.

הרמת חזה ללא שתל באסטרה מדיקל

 

מהן ההכנות הרפואיות לפני ניתוח הרמת חזה ללא שתלים?

  • בדיקות דם כימיה והמטולוגיה כולל תפקודי קרישה
  • נשים מעל גיל 30 צריכות לבצע אולטרסאונד שדיים
  • נשים מעל גיל 40 צריכות לבצע בדיקת אק"ג
  • נשים מעל גיל 40 צריכות לבצע בדיקת ממוגרפיה
  • נשים מעל גיל 60 או כאלה הנחשבות מעשנות "כבדות" צריכות לבצע גם צילום חזה
  • בדיקות נוספות בהתאם לצורך ולפי הוראות המנתחת

מהן הכנות רפואיות ליום הניתוח להרמת חזה ללא שתלים?

  • לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים, יש להיות בצום מוחלט של 6 שעות (אסור לשתות מים).
  • מטופלות מעשנות – יש להפסיק לעשן כ-3 שבועות -חודש לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים על מנת להבטיח החלמה אידיאלית.
  • לפני הניתוח להרמת חזה ללא שתלים על המטופלת להסיר כל סוג של תכשיט ואיפור מגופה.

כיצד נערך ניתוח הרמת חזה ללא שתלים ?

ניתוח הרמת חזה ללא שתלים נערך על ידי מנתח פלסטי מומחה ומתבצע בהרדמה כללית עם אפשרות לתוספת רקמה או שומן. לאחר ביצוע הניתוח להרמת חזה ללא שתלים, האישה המטופלת מועברת להתאוששות. לאחר מכן המנתח הפלסטי יבדוק שהכול תקין וישחרר אותה לביתה ביום הניתוח. לעיתים יש צורך להשאיר נקזים, אשר המנתח הפלסטי יסיר כעבור מספר ימים.

ניתוח הרמת חזה ללא שתלים

מהו תהליך ההחלמה לאחר ניתוח הרמת חזה ללא שתלים?

ההחלמה מהרמת חזה ללא שתל קלה יחסית ונמשכת כ-5 ימים עד שבוע בממוצע. לרב, אין צורך במשככי כאבים ולאחר כשבוע ניתן כבר לחזור לעבודה. תפרי הניתוח הם תפרים פנימיים הנמסים מעצמם, כך שאין צורך לחזור ולהסיר תפרים.

מהן הנחיות רפואיות לאחר ניתוח הרמת חזה ללא שתל?

בהתאם להנחיית המנתח הפלסטי שלך יש ליטול אנטיביוטיקה וכן ינחה את המטופלת בכל הקשור לנוגדי כאבים.

לאחר הניתוח להרמת חזה ללא שתל המנתח הפלסטי יבקש מהמטופלת ללבוש חזייה רפואית למשך שבעה ימים – ביום ובלילה. החזייה הרפואית תעניק למטופלת תמיכה חשובה לאזור המנותח ותקל על תהליך ההחלמה. ברוב המקרים, בחמשת הימים הראשונים שלאחר הניתוח להגדלת החזה, את מתבקשת שלא לבצע פעולות פיסיות, כמו הרמה או נשיאת משאות כבדים והרמת ילדים על הידיים. בנוסף לכך מומלץ לשמור על ניקיון והפרדה של האזור המנותח ולהימנע ממגע מכל סוג שהוא עם האזור המנותח. מספר ימים לאחר הניתוח להרמת חזה ללא שתל, ובהתאם להנחיות המנתח הפלסטי, תתבקשי להגיע לביקורת אצל הרופא/ה המנתחים הפלסטיים. ייתכנו מפגשי ביקורת נוספים. תקופת ההחלמה הממוצעת צפויה להימשך כ-שבוע ימים.

לאסטרה מדיקל 30 שנות מוניטין של כירורגיה פלסטית בכירה. קבוצת אסטרה מדיקל הוקמה בשנת 1982 על ידי ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן.
ד"ר ביאנקה רוזנברג-הגן בעלת ניסיון של מעל ל-30 שנה בכירורגיה פלסטית והיא עומדת בראש המרכז רפואי אסטרה מדיקל הכוללת מנתחים פלסטיים מהמובילים בתחום. במרכז רפואי אסטרה מדיקל עורכים ניתוחים פלסטיים מגוונים לרבות הגדלת חזה ללא שתלים.

ד"ר ביאנקה רוזנברג-הגן הקימה את מרכז רפואי אסטרה מדיקל מתוך חזון להביא את הכירורגיה הפלסטית באזורינו לרמה אחרת שלא נראתה כמותה עד היום במרכזים לכירורגיה פלסטית בארץ, להעניק למטופלים חוויית טיפול חדשנית ומובילה. צוות המנתחים הפלסטיים במרכז רפואי אסטרה מדיקל מובילים את החזון של ד"ר רוזנברג-הגן קדימה, על ידי העברת הערכים בהם היא מאמינה והידע אותו היא צברה במשך שנות ניסיונותיה כמנתחת פלסטית מהמובילות בתחום.

הערכים שאנו דוגלים בהם במרכז רפואי אסטרה מדיקל: מקצועיות, ניסיון ואמינות ללא פשרות, שקיפות מלאה לכל אורך ההליך, על מנת להגיע לתוצאה האידיאלית עבור המטופל שלנו. ליווי צמוד של המנתח הפלסטי המטפל וכן על ידי צוות המרפאה לאורך כל התהליך וכמובן לאחריו.

מומחי אסטרה מדיקל להרמת חזה ללא שתלים

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן

ד"ר בנימינה רוזנברג-הגן מנתחת פלסטית בירושלים ותל אביב

מבכירות המנתחות הפלסטיות בישראל, מומחית להרמת חזה ללא שתלים בשומן עצמי

ד"ר ברק סטוצ'ינר

ד"ר ברק סטוצ'ינר מנתח פלסטי מומלץ

מנתח פלסטי בכיר, מומחה להרמת חזה ללא שתלים בשומן עצמי

ד"ר אסתי הרשקוביץ-כהן

ד"ר אסתי כהן מנתח פלסטית מומלצת

מנתחת פלסטית בכירה, מומחית להרמת חזה ללא שתלים

יצירת קשר

השאירו עכשיו פרטים לקביעת פגישה או קבלת מידע ונחזור אליכם במהירות:

×